Friday, February 20, 2009

procastination is BAD

fuuuhhh. still awake && alone. eleh, aku seorang je kelawaq dalam family ni. eheh n_n sebenarnye i'm on a quest to make my dad a birthday card. yeahh, tiap-tiap tahun && untuk tiap-tiap ahli keluarga aku, aku buat card sendiri. jimat. && yang paling penting, ikut spect aku. mwhahaha! more like jimat kott. so before makan tadi pegi pustaka rakyat yang kat semenyih tuu. bought some papers yang sangat sangat lawaaaaa. (senyum senyum) all of them cost me like 6 ringgit lebih kot. actually lagi mahal kan kalau buat sendiri? baru terfikir tadi. duhh. ape la aku ni.

ape-ape la. ;) ingatkan nak buat card yang bukan lipat-lipat tu. just one piece punya. nak letak cake besar kat situ. tapi tak ade idea nak lukis cake tu macam mana. haihhhh.. kalau boleh print je kan best? tapi itu bukan buat namanya. ape-ape la.. mungkin idea itu akan muncul selepas ini. dahla takde sape nak tolong. mentang-mentang tipa-tiap tahun aku yang buat, dieorang take for granted pulak. haihhh..

takde idea kan? so peggy tgk previous cards kat peti sejuk. cam busan jepp semua tu. haihhhh.. tak tido la aku malam ni. hah lupa nak bagitau.. birthday ayahku falls on 20 Feb which is pratically today. he'll be back from work kat genting tengah hari kot. dahla pagi tu aku kene pegi rumah ain. alahai nasib. thanks to my never-ending procastination, sekarang terpaksala aku bertungkus lumus. bapak aku selalu cakap aku ni suka procastinate. tapi aku selalu nafikan. naaaahhh sekarang sudah terbukti lagi nyata yang aku ni kaki procastinate. padan muka. habisla aku esok. mate panda jadinye. (o_0) tapi ni tak start lagi ni. bile nak siap? hahaha ;S



ini adalah antara card-card tahun-tahun yang lalu.
yang bluish with lots of hearts and entah binatang ape tu aku beli laaaa..
yang tulips tu anak murid mak aku bagi for teacher's day.
yeah yang buruk-buruk tu aku buat. last minute eheh XD
p/s: anjing menyalak-nyalak. sunyi sekejap. teringat peristiwa lalu....

No comments: