Sunday, February 8, 2009

pendek && hitam

hari ini hari penuh aktiviti. huuuhh..
"mornn! bangun! kite pegi klinik dulu"
"okeh okeh!" (dengan muka blur, bru bngun tdo)

ouhh ya. lupa nak beritahu. pergi ke klinik bukan kerana saket okehh. pegi amek darahh... (bajet misteri jepp) mak kate kite kene check darah. kot kot ade penyakit. ape-apeje la. saya menurut perintahh XD lagi satu, ini kali kedua amek darah oke! sbb kali pertama tu, lab yg check darah tu buat kesilapan. haihh.. sabar sje la.. (n_n) haihh.. saat doktor menyuntikkan jarum ke dalam saluran darahku, terasa sedikit kesakitannya. haha! bukannya terlalu sakit tapi bila kita sendiri yang melihat jarum itu disuntik, terasa pelik. kot. XD dahla laparr.. haha (*note-kita perlu berpuasa sebelum darah kita diambil oke) kendian, akak nurse pon menyerahkan satu botol kosong. huuuh.. aduhh, kne kencing lgy dlm botol nihh~! (ckp sorg sorg) (^-^) sememengnya, aku tidak menggemari 'acara' ini. acara dimana aku perlu menyerahkan air kencing ku kepada orang yang tidak aku kenali. haih dah memang menjadi tabii. mana mungkin aku merasa selesa memberikan air kumbahan itu kepada orang lain kan? ^_^

kemudian...

"cepatt! suruh dede && lana bersiap cepat!"(dede && lana adik-adikku)

kendian, kami pun ber-roket ke kedai makan. laparrr XD

lepas itu, bila kami pulang, tak lama selepas itu, pakcik baiki fridge pon tiba.. yepp, peti sejuk rosakk. sekali lagi! haih.. memang layak diganti sahaja. tapi selagi boleh dibaiki, mungkin peti itu kana masih setia menyejukkan makanan dirumahkuu..n_n

jam 10.45..

"abg saiful ada. so, ada kelas swimming"
haihh.. bergegas pula ke kolam renang.. selalunya excited. tapii. kalu berenang di tengah panas ni, pasti gelap la aku! waaaa~ hari ini masih berlatih kuak rentang. haihhh bila la nak strt lesson baru? (bercakap-cakap dlm kolam) sbb kepala ku yang tak center, terpaksa la ulang latihan smpai okeh.. puas aku kayuh, still senget.. haihh! jam 12, aku pon segera naik (ckgu dah blah, jd ambek kesempatan!) walaweiiii...... gelap. hangit. hitam. terbakar. (o_0) kepada sesiapa yang mahu berdatem denganku, sila tundakan appointment anda okehhh XD

selepas makan tengah hari kami pon pulang.. yeshhh.. akhernyaa.. time for movie! (mmg byk movie dah aku tgk sejak cuti ni) kali ini, THE RECRUIT. waaahhh.. bule tahan la. but still, bourne series' the best!
during the malam (sengal) kurang menariklah. jadi, dalam entri ini, tiada cerita mengenai malam ini. bye bye!

No comments: