Tuesday, July 14, 2009

baruku sedar aku suka mencarut tahap gaban punya

Baruku sedar yang aku suka mencarut BERKALI-KALI. Bukan kadang-kadang tetapi setiap masa jika ada kesulitan yang berlaku. Umpama mencarut itu sebagai satu cara untuk melepaskan perasaan marah atau sakit hati.

Tapi, rasanya adalah lebih baik mencarut dari mencari gaduh bukan? Sebab kalau mencarut, setakat mencaraut pada diri sendiri sudahlah. Lepas tu, semuanya selesai (bagi saya la). Kalau cari gaduh, sampai besok pun belum tentu selesai. Kan kan?

Perktaan 'shit' itu sudah menjadi lumrah. Ha, jangan diungkit perkataan yang digunakan time sekolah dulu. Lagi dahsyat. Lagi teruk. Tsk tsk.

Jika ada yang sakit telinga mendengar daku mencarut, harap dimaafkan la ye. Sebab it really comes naturally. And I feel that by swearing, I'm releasing the bad aura without troubling anyone else. Eh, tapi macam ade je yang sakit telinga. Hehehe.

Well anyway, mencarut itu sudah pastti tidak bagus dan yang penting menampakkan imej yang kurang menarik dan kurang sopan terutamanya bagi kita kaum perempuan. Tapi, kalau dah mencarut tu, just let it go. Jangan nak ditambah-tambah dengan pergaduhan ke hape ke. End of story.

P/s: Mid term exam! Urghhhh malam ni paper Public Speaking. Hope it turns out well. Ta study sangat puuuuuunnnnnnnn ;(

No comments: