Sunday, June 14, 2009

Bebelan tengah malam.

Selamat pagi semua! Bhahahahaha. Gila sewel saya hari ini. Pagi-pagi buta ni masih belum tidur. Haihhh ape nak jadi la. Mentang-mentang esok cuuuuuuuuti! Weeeehhhhhh *macam cowboy atas kuda tu*
Takde mende yang nak dibicarakan hari ini sebenarnya. Sekadar suka-suka. Kite sembang-sembang bodoh okay?

Eh, tadi jiran ku mengadakan bbq partaaaay. Dah la hujan. Kesian betul. Sape suruh ta tengok wheather forecast kan? Dah la asapnye sampai ke rumah kami. Lepas tu kecoh lakk. Adoyyyai. Batak bbq? Haihhhhh, kalu buley nak satu westlake taw dyeorang mengadakan bbq dan jamuan hari jadi. Naseb semua perempuan saja. Kalu campur, entah le ape mau jd kak oi. Takpela, enjoy la yangg.

Aku admire betul *bukan yang suka suki tuh* dengan orang yang putus jep, terus dapat kekasih baru. Cehhh, jealous to be exact. Hahahhhaa. Sebab dyeorang dengan senang hati move on tanpa rasa sedih atau tak puas haty. Yang aku ni, ha menjande bape bulan. Ahhhahhhaaa. Bodoh nye statement. Ape-ape pun, sape yang rase terase, congrats anyway, bro. *eh memang betul dye pet bro aku*

Eh, payah betul ade due sim, tapy hanya satu phone. Padan muka aku, sapa suruh banyak-banyak sim? Nak beli lagy satu, kene tunggu bajet stabil dulu. Haiseh mann. Jum kumpul duet, jimat duet. curi duet! Eh ehh, bukan bukan. Tersamsul japp tady. Hhhheehh ^_^

Roommate aku baek sungguh semuanya. Seniors, tapy okay la. Ta macam yang aku bayangkan dulu-dulu. :)

Rambot ku panjang tapy tataw nak potong ke ta. Kalu potong, kat mane jep maw potong? Haisehhh payahhhhh. Bukan ape, aku tidak berapa nak percaya dengan tukang gunting baru kerana entah kenapa itu memang perangai aku doe. Payah nak buat new adjustments. Tapy alang-alang nak pegy salon tu, kasi kaler itu rambut ah. Satu streak pun jady ah. Warne merah? Biru? Hijau? Wooowwww best siakk :)

And one more thing, mane aku nak cari piercer kat ceruk hutan ni? I need one ASAP!

lawo :)

No comments: