Friday, April 3, 2009

kasi aku getar saja

hari ini morn telah melakukan sesuatu yang boleh juga dianggap gila babi punya ;) oh sebelum itu, morn sudah dapat lesen memandu! sekarang sudah sah pemandu kenderaan bermotor jenis B2 dan D. pastinya masih 'P'. tapi itu semua tidak penting! yang penting ada lesen. ehehh.

okeh. berbalik kepada tajuk entri. kasi aku getar saja pabila memandu kereta bapak rakanku. wuuhuuu. morn sebenarnya sudah berjanji dengan teman untuk membawa mereka ke tesco petang tadi untuk membeli barangan. tapi, memandangkan morn tiada kenderaan, terpaksalah mencari kereta untuk digunapakai. huuuuu belum pernah ke jalan utama sebelum ini. jadi, agak gemuruh ketika memandu. bukan kerana takut terlanggar tapi takut kantoi ;) mak morn tak bagi memandu jika tiada beliau atau ayah sebagai pemerhati. tadi telah ku langgar peraturan tadi. huuuhuuu. lagi satu, kereta itu dipinjam tanpa pengetahuan pemiliknya XD haaahhaa. blame the daughter.

ape apepun, syukur kerana kami pergi dan pulang dengan selamat. aku kan pemandu berhemah. ahaks *__* tengs yang kerana memberi aku peluang memandu kereta bapakmu! harap plan akan datang menjadi ^_^

p/s: kereta toyota sedap bawak doe. mimpi sajalah '__'

1 comment:

lalat_lana96 said...

ewah ewah... hehe sedap ye bawak kete? haha XD