Sunday, March 7, 2010

aku menipu, atau mereka yang tertipu?

aku kesian sama orang-orang yang add aku di myspace terutamanya. aku kesian sebab mereka tertipu. yang kau lihat, bukanlah apa yang benar.

tapi bila difikirkan semula, bukan salah aku mereka tertipu.

eh, salahkah aku?

atau salahkah mereka yang membuat andaian?

pasti kau bilang, itu sudah menjadi tanggungjawab aku untuk beritahu.

hmmm...

terkadang aku terfikir
memang patut begitu

biar kau tahu siapa aku
biar kau tahu bukan hanya 3 di malaysia ini

adapun aku menipu
aku menipu untuk mengajar
heh, aku tahu alasan karat aku berikan
tapi, peduli apa aku sama pendapat kau?

dah ketahuilah,
aku siam
dari malaysia

bukan siam dari siam

tak paham?

adakah cina itu harusnya datang dari negara china?

lu pakai kepale otak, pikir kasi dalam-dalam
jangan kasi buang masa mak ko lahirkan ko :)

No comments: