Tuesday, September 9, 2008

ary yg sengal.


aryni kne bwt test kat class 4 science sbb atap bocor! ahahaha. pakcik plumber ta dtg lagy so kne pindah la naty tkot kteorg maty kne himpap ceiling pulak! XD aryni test bm I && II. buley la kot. tapy yg aku ta puas aty aku tataw ape mkne mengelek. cit! mengelek uh sort of like mengendong jgk la. alahai. aku ta de anak so mmg ptt tataw ape itu mengelek kan kan? budu punya soalan. pegy tnye mak mak org lagy bgus! bahahah! XD then peribahasa pun semacam punya susah daa. nseb aku tembak je. mampuih la ape nok jdy yg penting aku da jwb. case closed!


hahaha! ptg td after test pegy rumah zaty jap. stdy eng. literature sumpah mmg susah soalan dye. aduhai. nseb teacher bagy jwpn utk soalan tu. or else esok sume doomed! ain cant make it sbb mak dye ade hal. bwt bwt latihan uh, tbe tbe give up, nak stop. sbb zaty posa && aku pun da nak abes posa sehary aku! ahahaha. skip skip until da pkul 4.30 aku pun pulang.
on the way home, time aku kat sempang rumah zaty there this one van yg menempatkan beberapa org lalaki india. aduy, time aku nak lintas la dye nak usha. gile bodo. aku yg hodoh bgaikan badak ni pun kene usha kat simpang ke? lps tu aku pun ikot la belakang dye. aduy, nak overtake jalan sempit. saba jela aku ikot dyeorg yg ta cukup akal tuu. lps tu kat depan sekula uh aku pun potong ar, ape lgy. press minyak smpai meter pun smpai takat 120 km/h. ahhaha semate mate nak elak dr laky laky uh aku sggup gadai nyawa ouh! XP lps aku obertake, dye buley lak horn aku. cibai bin keparat! aku pun bwt la muke bodo lagy sengal. nseb baik lps aku potong uh smpai sempang umah aku pulak. cilake ko, keparat! aku nak bwk moto elok elok pun teros jd pelumba haram. maty aku kat situ, aku cary korg eyhh! hahahaha. lain kaly, dress like a total freak atau dress manly so tht ta kne kcu. wtf!

alang alang uh kasi usha plat moto aku keyh! ahahaha. ni la penyelamat aku yg sgt henshem lagy bergaya.

<3>

then today another teacher from the kadet bomba (yes, im one of it) kate kat ain yg dye kne mntk tht cert from the head teacher. ala yg aku syg sgt sgt tuh! wtf. cert ape? ala, cert penghargaan utk jawatan yg disandang sebelum ini utk matriks punye borang. hark tuih! dont ever think im gonna suck up my spit oke. tamaw bagy? i dont care even a teensy weency wee bit oke. end of story.

aryni sgt busan sbb no fon untuk menemaniku. alahai. my mum remembered about me having the fone lps tu dye cpt cpt suroh ltk balik. now im totally bored && lunelly. ta kan aku nak call org pulak kan kan? ta ke pelik? ahahaha. whtever la. at least ade la siket bab 1 sejarah msok dlm otak aku, berbaloi ;) tumorrow, eng test. hope its oke && not too hard. next, sejarah. ary rabu naty tentu ta beshh. aahhhh. ;(

oke la. guessed i've written enuff. dah la busan, tataw ape nak bwt so i guess i should go to bed now. esok, harap harap dpt bertemu dgnnya supaya dpt aku mencuci mata. sapa laky itu? a junior yg sj je aku usha bwt hobi baru. ahaha! toddles!


No comments: