Wednesday, February 24, 2010

impian di kala kusut

kekadang, aku teringin nak merokok. sebab rase macam tenang je melihat orang merokok. ye aku tahu, ini satu impian yang memudaratkan.

tapi seriously, aku rase bile merokok itu, seseorang akan dapat menenangkan fikiran. ta perlu fikir apa-apa, at least di masa merokok itu. lepas tu, otak sure kosong je. buley la fikir dengan betul selepas itu.

agak2 feelnye macam aku selalu naik moto laju-laju biler ade masalah. it's like an escapism, di mana kita melarikan diri dari masalah buat seketika waktu dan kembali kepada masalah itu bila otak dan perasaan kita betul2 dah bersedia.

so, kalu korang nampak aku bawak moto laju2 di taman, sorang2, korg tahu la yang aku sebenarnye tengah mencari penyelesaian, atau tengah mencari ketenangan. bukan cari pakwe eh! :P

anyway, apa agaknye rase merokok?



*tapi merokok itu membakar duit, kan? *

Photo taken from the EnglishClub.com website

No comments: