Tuesday, September 1, 2009

Motor Indon :)

Aku buat salah ryni :}

Aha, aku ta lupa la. Mama baru pesan, jangan gatal-gatal pegy bawak motor orang lain. Kang eksiden sape susah? Kalu bawak anak orang, kang ape-ape jadi, sape susah? Kalu motor orang tu jadi ape-ape, sape susah?

Ye mama. I have never forgotten. But I have to. Really :)

Eheh ^_^

Seriously, yesterday I had to send the sate to Sabrina's. I have to sebab banyak sangat sate uh. Tade sape maw makan doe. Ta tipu. Betuuuuuuuul. Then, alang-alang aku dah ade motor, pakai jap untuk pegy jaje muka untuk mintak sponsors untuk pertandingan drama mass comm. uh. Ha, ade motor kan senang. Ta penat aku maw kayuh jauh-jauh. Kan kan? Hari ni motor uh macam aku punya. Haha! Thanks BK. Lapp u lah bro.

Tadi buat stunt paling bagus siak. Motor indon jap td. Tersedak, I mean terdesak. Heeeee :)

Signing off for now. Maw mandi. Malam ade program :)


Photo taken from Anti Kaskus blog :)
Tenkiu eh. Nak photo contoh ja :)

No comments: